Egypt - Cestopisy

Cesta do Egypta a následné události v něm

Krásný Silvestr v Egyptě s katastrofálním začátkem.

Chtěla bych napsat pár řádků o naší cestě za krásným Silvestrem do Egypta.Takže abych začala úplně od začátku.Bylo 27.12.2008 sobota asi tak kolem 21.h večer kdy jsme odjížděli na letiště do Prahy.Tam jsme dojeli relativně včas a dobře po malém objíždění našeho hlavního města Prahy :-)Na letiště jsme dorazili asi tak kolem 23:15h.Takže jsme si vystáli frontu na letenky, nechali zabalit kufry a šli jsme se postavit na odbavení.To všechno proběhlo celkem rychle. Po odbavení jsme prošli pasovou kontrolou a šli se podívat do Dutty Free. Koupili jsme si vodečku:-D která se nám mimochodem potom docela dost hodila. Konečně nastal čas odebrat se do letadla. Měli jsme docela pěkná místa takže vše OK. Let byl docela klidný a pohodový. Bylo asi tak kolem 6h. ranní jejich času v Hurghadě když jsme přistáli. Na letišti jsme udělali vše co bylo potřebné a už jsme jen hledali delegátku abychom se zeptali do jakého autobusu máme nastoupit. Když jsme ji konečně našli řekla nám číslo 40, tak jsme šli k němu. Nastoupili jsme do něj a čekali. Po chvíli prišla delegátka a všem nám oznámila že nikdo z nás nebude mít ten hotel co jsme si objednali. To nám úplně vyrazilo dech. Všichni se hromadně vzbouřili a prostě jinam nechtěli. Dali nám nějaký úplně směšný papír na kterém byli informace kam pojedeme a do kterého hotelu nás umístí. Na tom papíru bylo nápsáno něco v tom smyslu, že nám dají hotel stejné kvality, že bude se stejným počtem hvězd jako ten náš a nebo ještě něco lepšího. Ani jedno z toho konkrétně v našem případě neudělali. Jeli jsme všichni do hotelu, který se jmenoval Makadi Marine a měl jen 4 hvězdy né-li méně. S tím absolutně nikdo nesouhlasil a tak se všichni vzbouřili. Za nějakou dobu přijela delegátka a tak se na ni všichni sesypali se svými protesty a připomínkami. Takovou tou hlavní mluvčí byla samozřejmě moje mamča:-) Delegátka řekla že si již ve zmíněném hotelu můžeme dojít na snídani a že se vše pokusí zařídit. Tak jsme tam trčeli pár hodin. Opět přijela delegátka a všem oznámila že každý má tedy svůj hotel do kterého měl jet až na jednu paní, které řekla že v jejím hotelu už nejsou žádná místa volná. Nahnali nás všechny opět do toho krásného autobusu kde bylo k nevydržení, ale to se dalo přežít protože jsem věděli že ted už to bude dobré jak nám tohle řekli. No v autobuse jsme strávili asi tak další hodinu, protože delegátka řešila s tou paní její ubytování, ale nakonec i jí zařídila pokoj v jejím hotelu. Po tom dlouhém debatování jsme konečně vyrazili do našeho hotelu jménem Dana Beach. Když jsme přijeli před hotel měli jsme takovou radost, že jsme konečně „doma“ (my se tak tedy cítíme když tam přijedeme je to jako náš druhý domov):-) Když jsme tam vstoupili mysleli jsme, že to bude jako vždy, ale nebylo nahnali nás všechny do „piano baru“ a řekli nám at čekáme, ale to už jsme tušili co se asi bude dít. Všichni už byli úplně zoufalí, protože nikdo nevěděl co se děje. Jak jsme tam tak seděli najedou se tam objevili dva animátoři, kteří si nás moc dobře pamatovali od minule. Ptali se nás co se děje a my jsme jim řekli, že nám nechtějí dát pokoje a že nevíme proč. Tak šli na tu recepci oni, aby se zeptali a když přišli oznámili nám že jim řekli že hotel Dana Beach nemá kontrakt s naší cestovkou, že o nás vůbec nic nevědí a nemají vůbec žádné rezervace. No tak to už bylo na všechny opravdu hodně, nikdo nechápal jak se tohle vůbec může stát. Poté přišla delegátka a pořád říkala něco jiného takže už jsme vůbec nevěděli co je pravda a co není. Nabízela nám další hotely kde můžeme být, ale my nechtěli, protože jsme tam jeli za jediným účelem oslavit tam Silvestr s našimi známými a kamarády. A kdybychom byli někde jinde tak by to dost dobře nešlo. Ta představa, že tam nebudeme nás úplně drtila. Takže po pár dalších strávených hodinách kdy se opravdu nedalo nic dělat jsme odjeli do hotelu Albatros Palace tam ubytovali ty lidi co tam měli být a my zase trčeli další dvě hodiny v autobusu. Podotýkám, že už bylo asi tak kolem 14-15 hodiny odpolední a přiletěli jsme v 6 hodin ráno a od té doby jsme se jen plahočili od hotelu k hotelu a v autobusu. Bylo tam několik rodin s malými dětmi a byli jsme celý den téměř bez vody a bez jídla opravdu katastrofa. Když bylo konečně vše vyřízelo v tomto hotelu tak naši zbývající partu odvezli o kousek dál do hotelu Albatros Beach.Hned na začátku říkám že je to hotel čtyřkový nikoliv pětkový, který jsme si zaplatili a k tomu Superior pokoj. Když jsem tam přijeli všichni úplně vyřízení a bez života potkali jsme tam manažera, který dřív dělal manažera v hotelu Dana Beach a ten si nás pamatoval a tak se nás ptal co se děje a tak jsme mu to všechno vylíčili a prosili ho jestli by nemohl něco udělat abychom se dostali do toho svého hotelu on řekl že se pokusí. Prosili jsme jak jeho tak i delegátku aby kdyby se náhodu uvolnil v Dana Beach nějaký pokoj at nám dají hned vědět protože jsme tam opravdu moc chtěli být hlavně kvůi tomu domluvenému Silvestru. A protože je to jeden celý resort tak nám delegátka řekla že tedy aspon můžeme využívat all inclusive v hotelu Dana Beach, tak i v hotelu Albatros Palace tak i v hotelu Albatros Beach, takže tím pádem jsme dostali místo jednoho náramku hned tři!!!!!!! Bylo asi tak kolem 17h. kdy nám konečně řekli že nám dají pokoj. Když jsme přišli do pokoje málem nás trefilo. V pokoji byli jen dvě postele (kam později ještě doslova „narvali“ přistýlku, nešli zavírat dveře od záchodu, sprcha jestli se tomu tedy dá tak říkat vypadala asi tak, že ve zdi byla taková hlavice ze které stříkala voda a to bylo všechno žádná hadice nic tak si asi dovedete představit jak se pod tím dalo umýt, mezi spárami byla plíseň, výhled jsme měli na smetiště, pod hlavními dveřmi byla taková škvíra, že se pod nimi dalo koukat, a balkonové dveře tak nedoléhali že bylo vše slyšet. Takový byl prosím náš zaplacený SUPERIOR. Tím bych v žádném případě nechtěla znechutit tento hotel někomu, kdo by se tam chystal je to hotel pěkný a má určitě i pěkné pokoje jen my jsme měli tu smůlu že na nás vyšel zrovna tenhle, ale kdo tam pojede poprvé tak bude nadšený. Zapoměla jsem dodat, že jak jsme tam tak jezdili po těch různých hotelích a hledali kde nás ubytují jezdil s námi jeden egypťan který s sebou nosil takový velký pakl dolarů a platil bylo to opravdu dost zajímavé.Nakonec jsme v tomto hotelu zůstali tři noci a na Silvestra pro nás konečně sehnali pokoj v našem krásném hotelu Dana Beach. Byli jsme tak šťastné že konečně jedeme tam, kde jsme měli být od samého začátku to si nedovedete představit. Pak už bylo naštěstí všechno v pořádku nic zásadního už se nedělo kromě toho že mamča zapoměla kufřík na pokoji když jsme odlétali a tka jí ho museli dodatečně poslat:-D Tak to byl docela stručný popis toho jak to asi vypadalo a teď to hlavní.

Ještě jsem neuvedla s kým jsme to vlastně cestovali. Takhle krásně nás prosím vypekla cestovní kancelář TOMI TOUR. Ta jejich sleva se nám opravdu vyplatila, jen co je pravda!!!!! Nejhorší je, že se každý z nás než jsme odletěli informoval jestli je vše v pořádku a každý tvrdil že ANO, ale to už moc dobře věděli že není nic v pořádku a přesto nás tam poslali to je podle mě hodně sprosté.Museli o tom vědět minimálně už týden, protože to samé se stalo lidem kteří byli v tom hotelu Makadi Marine. Ty nám to říkali že už tam jsou týden a udělali jim to samé. Takže je vidět jak je tato cestovní kancelář seriozní!!!!! Všichni kdo tohle budou číst na tuto cestovní kancelář upozorňuji protože je to opravdu vrchol co lidem provádí. Je potřeba aby se o tom vědělo a aby se lidé nebáli něco říct a vybojovali si to na co mají nárok spousta lidí se s tím jentak smíří a nic proto neudělají aby měli to co si zaplatili a to je chyba je zapotřebí se ozvat a nedat se!!!!!!!
Doufám, že jsem nic nezapoměla a přeji příjemnou zábavu při čtení tohoto cestopisu.