Egypt - Cestopisy

Egypt, Hurgháda, Golden 5

Zkrácená verze našeho pobytu a ohodnocení hotelu Golden 5.

Letadlo nám letělo z Prahy od 00:01 3.3.2007,takže jsme byli unaveni.V letadle nám dávali jídlo a každou chvilku nabízeli nápoje.Letěli jsme s cestovkou Exim tours.

Přiletěli jsme nějak okolo půl páte hodiny rána a byla teda zima.Ale měli jsme naštěstí mikiny takže to enbola tak hrozné.Do našeho hotelu Golden 5 ve městě Hurghádě jsme se dostavili okolo 6 hodiny.Delegátka nám pověděla všechny podrobnosti i informace,ale docela nás znepokojilo,že jsme museli čekat na pokoj do 11:30.

Ten volnej čas jsme trávili tím že jsme se prošli hotelem a nasnídali jsme se v malý restauraci vedle recepce.A zbytek jsme strávily na pláži a objednali jsme si výlety např.2 hodinová projíždka na koních pouští-ale není to u cestovek- naštěstí egyptani uměli aspon trochu česky i rusky takže jsme to zvládli!

Když jsme dostali pokoj tak jsme byli natchnutí protože to byl nádherný pokoj a pěknej výhled na okoli vážně paráda:-)Vyložili jsme všecky věci z kufru a dali pár věcí do trezoru.A hned potom jsme šli na oběd!

Oběd byl vynikající-hodně ovoce,sladkostí,masa…..Zkrátka uplně všechno co byste si přáli ale akorát mě mrzelo že tam nebyli mořské plody ale tak to až tak nevadí!-)

Po obědě jsme šli na pokoj převlékli se do plavek a huráá na pláž.Pláž byla velká akorát to že tam bylo málo lehátek na tolik lídí a hlavně nějaký chamtivý lidi si zabrali lehátko ručníkem a třeba vůbec tam nechodil!Doporučuji chodit ráno na pláž a zabrat lehátko jinak je potom k nedostání!A všude byli hlídači a když jsme zapomělikde máme lehátko tak nám ochotně pomohli. Velice čistá pláž.

Moře bylo trošku studený ale další dny bylo teplý.Na pláží byl každý den od 10 do 11:30 a od 14:00 do 16:00 animátoři a animační prográm.Bylo to vážně užasný tance,soutěžě,aerobik,ranní roztvička i bříšní tance opravdu se mi to líbilo,uměli báječně zaměstanat lidi a to příjemně.Takže pokud by vás nebavilo jen ležet na teplným sluníčku a koupat se nebo by ste se nudili tak se určitě přidejte a bavte se :-).

Večeře byla taky velmi chutná.Mohli jsme si vybrat jestli chceme být uvnitř v restauraci nebo venku vedle restaurace.Když nebylo tak velký povětří tak jsme seděli venku a jedli to bááječné jídlo.

Večer jsme jednou šli k fontánám na večerní tančení fontán.Bylo to krásné.Taky místo toho abysme chodilo přímo k nim tak jsme mohli sledovat z balkonu ,protože vycházel na stranu kde jsou fontány.

Snidaně byla velmi chutná hodně věci na výber ostatně jako i u oběda a večeře.Akorát tam byli navíc lupínky a džem.

Personál byl velmi dobrý a uklízeči byli uplně užasný.Dělali krásné věci z dek a skvěle uklízeli a bylo vždy čisto když jsme přicházeli a každý týden doplnovali vodu v mini baru!Personál byl velmi ochotný.

Objednali jsme si jeden výlet u cestovky a to výlet do LUXORU.Vyrazili jsme v 5:45 ráno.Bylo upravdu velké horko a pořád jsme museli pít modu jinak by jsme to nevydrželi.Ale stálo to za to-nádherné památky,chrámy,výrobna papyrusu a různýc věci..

Když jsme měli před odletem čas tak jsme šli na malou procházku do trhů za hotelem.Koupili jsme si tam různé suvenýry a nějaký ručníky,šátky.

Odletěli jsme v 17:30.Byli jsme smutní že musíme opustit toto báječné místo! OPRAVDU DOPORUČUJI TENTO HOTEL MOC SE MI TAM LÍBÍLO!

bobesek001
11.07.2008 13:34 87.139.125.***

ahoj,taky jsem byla v hotelu Golden5.Kdyz jsem odmitla jednoho cisnika,abych si mohla sama bez pomoci prinest kafe,tak uz jsem mela smůlu.Od te doby jsem pro nej neexistovala a neuklidil u nas u stolu a byla z jeho strany totalni ignorace.Tak jsem se nastvala a navstivila jsem druhy hotel..diamond,bylo to super.Strasne prijemny lidi,super personal a jinak jsme uz nechodili.HOtel Golden 5 by mel mit aspon o dve hvezdicky mene.Manazeri jsou tam strasne nafoukany.Na snidani a pri obede tam byl strasny bordel na podlaze a nikdy to neuklizeli.Asi jsem si toho nemela moc vsimat,ale to se nedalo :-( .A jak psala Miriam...strasne moc rusaku.Byla jsem tam 12 dni a dodnes nemuzu rustinu ani slyset.Tito lide jsou nevychovany..Ale dovolena se nam libila,kdyby ti rusaci byli aspon trosku vychovany,citili bychom se tam lip.

Miriam3
01.07.2008 22:47 90.177.156.***

Dobry den vazeni.....Hotel golden5 je komlex o 4000lidi z toho 3850rusu a zbytek polaku,cechu,slovaku .....ja i zbytek lidi z cr co byli v golden 5 meli strevni potize...a proc???protoze tam vari hrozne...hotel je pekny to ano ...ale doporucila bych ho nepriteli....byla jsem tam naposledy !!!!doporocuji grand hotel