A | B | C | D | E | F | G | H | CH | I | J | K | L | M | N | O | P | R | S | T | U | V | W | Z

Egypt - Cestopisy

Jak se na dovolené nezbláznit..?

Úmyslně uvedená kritika služeb jmenované CK a jednoho egyptského hotelu....jako varování pro další cestovatele...aneb co si nedáte do cestovní smlouvy, jakoby nebylo......

Patříme mezi celkem zdatné dovolenkáře. Naše kratší i delší dovolené podnikáme v různě velké cestovatelské partě od 2 do 13lidí (naposledy) s různými CK i na vlastní pěst.
Samozřejmě, cesty bez CK v sobě mají notnou dávku adrenalinu, jak při letecké přepravě, tak v různých cizokrajných destinacích. Proto, pokud se rozhodneme vyrazit za hranice s cestovkou, chceme mít čistou hlavu, ale taky víme, co za svoje peníze chceme. Bohužel, to byl asi právě ten největší problém!
Naše poslední cesta vedla do oblíbeného Egypta za jediným cílem – ohřát se po dlouhé zimě a taky si vyčistit hlavu po daních a vůbec. Proto jsme taky volili cestu s cestovkou a protože jezdíme poměrně dost s EXIMEM, vydali jsme se opět s nimi. Volba 4* hotel, all-inclusive vycházela částečně z výše uvedeného a taky z toho, že jsme s sebou měli 5dětí různého věku.
Hotel Abu Dabbab v Marsa Alamu nás po nočním letu nepřivítal nijak vstřícně, ostatně bydlet jsme měli až od oběda, tak co bychom chtěli. Ale sklenička džusu na přivítanou, neřkuli kafe by nás jistě neurazilo, ba co víc, potěšilo, ale zůstalo v rovině zbožných přání. Jak jsme koukali, když záhy po nás dorazila do hotelu skupina hlučných Italů, kterým „welcome drinky“ přistály v rukou jen jsme se nadáli. Nu což? Začali jsme si zvykat na status „druhořadého hosta“.
Po rozdělení pokojů jsme se zabydleli a rozkoukali. Trochu mne zaskočil stav našeho pokoje, kdy jsme si za nemalý peníz připlatili rodinný pokoj pro naše dva potomky (4+13let) a mimo jedné manželské postele stál uprostřed pokoje rozvrzaný gauč. Snažila jsem se domluvit s pokojským, že máme dvě děti….“no problem, signora“….tak jsme vyrazili k moři.
Další problém vyvstal s balenou vodou. Až na místě jsme u prvního baru, kde všichni zahraniční klienti dostávali balenou vodu, zjistili, že jako Češi nejsme ti vyvolení!!?? Zjištěnou skutečnost jsme se snažili reklamovat (mimo jiných problémů-nefunkční klima, nefunkční sejf, problémy se sprchou atd.) na první schůzce s delegátem, ale bezúspěšně. Dozvěděli jsme se, že si neplatíme jako Češi dost na to, abychom dostali balenou vodu. Vzhledem k tomu, že necestujeme pouze s českými cestovkami, přišla mi tato informace dost absurdní!!
Na pokoji jsme zjistili, že náš „no problem“ vyřešil naše 2děti tím, že gauč rozložil a ustlal. Vzhledem k tomu, že jsme za rodinný pokoj připlatili celkem dost peněz a hlavně jsme měli představu, jak vypadají rodinné pokoje, mne tohle řešení dost zaskočilo. Ale byli jsme ubytováni jako parta prakticky pohromadě a případné přestěhování někam na druhý konec hotelu se mi moc nelíbilo, rozhodla jsem se tenhle nocleh našich potomků zkusit.
No byl to dost boj, ale společné večerní sedánky na terasách našich pokojů mi to trochu kompenzovaly. Otázka vody se neřešila, i když delegát slíbil, že to zkusí vyřešit, v druhé půli pobytu jsme se dokonce dočkali i vyřešení všech reklamovaných závad. A tak jsme se celou dobu modlili, aby hlavně naši nejmenší,nechytili z vody pochybného původu v barelech nějaké zažívací potíže! A všichni okolní Němci, Italové, Rusové apod. si spokojeně chodili na bary pro balenou vodu…..

Nachýlil se poslední den pobytu, naše výhrady jsme sepsali do reklamace pro CK (neustále upomínáno ve všech médiích – pište reklamaci na místě a nechte si ji potvrdit) a pokoušeli se ji předat delegátovi. Šlo to hodně ztuha, neměl čas, formulář, chuť atd., ale nakonec se nám povedlo reklamaci předat.
Noční odlet z hotelu spočíval v odjezdu z hotelu v 02.30 a protože to nebyl náš první ranní odlet, těšili jsme se na snídaňové balíčky….ovšem s Eximem tentokrát marně! Ranní snídaně, která patří celá do programu ALL spočívala ve 3mísách oschlého pečiva v jídelně. Na tuhle skutečnost nás ovšem nikdo neupozornil, na nástěnce info „budou nachystány snídaňové balíčky a otevřená jídelna“, což mi v moment přečtení nebylo docela jasné, pochopila jsem až v noci v jídelně, ovšem pozdě, takže jsme absolutně neměli možnost poskytnout dětem ráno jídlo ani pití…..hlavně to pití je v Egyptě docela průšvih, maminky vědí. Na letišti jsme závistivě pokukovali po klientech z jiných hotelů s obvyklými ranními taštičkami, no my šli utratit poslední peníze alespoň za to pití!
O tom, jak jsme se těšili na snídani v letadle a že ta se tentokrát jako na potvoru snad poprvé vůbec nedala jíst, že tam nebyl ani džus na přidání ani toaletní papír („my víme, že došel, ale už nemáme“), se radši ani rozepisovat nebudu.
Tentokrát jsme dojeli z dovolené s CK Exim totálně zhnuseni chováním cestovní kanceláře i hotelu. Celou záležitost jsme po návratu spolu s fotografiemi znovu sepsali a poslali jako reklamaci na CK, nyní už vím, že samozřejmě byla zamítnuta…..co jsme čekali??
Asi to, že když jedeme jako občané EU na dovolenou s českou renomovanou CK, tak se nebudeme na dovolené cítit jako Křováci, že na 4*hotelu v Egyptě nám bude poskytnuta balená voda, že když musíme doplatit skoro 7tis.korun za rodinný pokoj, nebude si můj 13let syn ničit záda na rozkládacím gauči a ten mladší nocovat každou noc na zemi, protože ho tam ten starší skope.
Takže pokud se na dovolené nezbláznit, tak příště ne s EXIMEM a ne do hotelu ABU DABBAB v Marsa Alamu!

další cestopisy
Komentáře
9
Řadit podle času | Řadit podle vláken vzestupně sestupně

Při vkládání příspěvku do diskuze jako neregistrovaný uživatel budete mít u vašeho příspěvku zobrazenu IP adresu

:-) :-( ;-) :-P :-D :-[ :-\ =-O :-* 8-) :-$ :-! O:-) :'( :-X :-)) :-| <3 <:-) :-S >:) (((H))) @};-- \o/ (((clap))) :-@
PetrHe 25.03.2014 11:36
tak to jste měli ale sakra smůlu, my letos u Dahabu (taky právě s Eximem) naprosto v pohodě  

troška jen stran jídla vidět zde v mojí minigalerii http://egypt.orbion.cz/fotogalerie/zranice-v-happy-life-village-dahab-55421/?backTo=profile, video jsem ještě po návratu nestihl zpracovat, to teprve vypoví. Doporučuji příště sem, sice"jen" ***, ale služby a přístup mnohem vyšší úrovně.

Teri
10.07.2013 18:46 176.116.98.***
 

Uplne vas chapem.Pre nas osobne hotel Abu Dabbab nikdy viac. Tiez sme mali problem s pristelkou, ktoru nam sice po reklamacii vymenili, no iba preto , ze sme dali peniaze. Ostatne dni tam prynuli pre nas ako vo sne - ale v zlom sne. :'( :'( :'(

  • Anonym (2)
  • Anonym (2)
JaJaRo off
24.06.2013 10:24 85.71.122.***
 

Úplně přesně popsáno tak, jak jsme to zažili my v srpnu 2012 :-) viz má recenze s fotkami té hrozné drátěné přistýlky. Nakonec jsme si vydupali normální postel pro dítě (12 let). Po příjezdu jsem psala na Exim stížnost,posílala jsem tam i fotky na čem mělo dítě podle nich spát,ale reakce paní z Eximu byla taková,že je to v Egyptě standart. V tenkrát ještě 5* hotelu?? Tak jsem jí řekla,že ona by své dítě na takové hrůze 15 dní také nenechala spát. Také jsem psala,že hotel opravdu neodpovídá 5*. Možná,že si stěžovalo více lidí :-)takže dnes je už jen 4*. Připadali jsme si tam jako chudí příbuzní,když jsme viděli jaké se dělají rozdíly mezi národnostmi. Docela mě Exim namíchl,takže letos jedeme s Blue style a to již zítra a do Gorgonie ;-) doufám,že jsem vybrala správně :-D

  • Anonym (2)
  • Anonym (4)
eddy258 02.06.2013 20:47
Pro Jitku-  

zatím jsme jezdili tak napůl, něco sami, něco přes CK, ale teď už vím, že pokud ještě někdy přes CK, nechám si asi do smlouvy napsat i to, že bude k dispozici WC papír :-D. Tedy pokud přes českou CK, se zahraničními se mi nic podobného zatím nestalo a doufám ani nestane....

  • Anonym (3)
  • Anonym (3)
eddy258 02.06.2013 20:43
Re:  

Jo. Já taky. Psaním recenze hotelu jsem strávila hodinu, vložila jsem dokonce fotky, při odesílání na server mi celý proces spadl do chyby a negativní recenze zmizela ve virtuálním světě. Přestože jsem vypsala chybovou hlášenku, admin ani nikdo se mi neozval, jen mi další týden psali přátelé z Orbionu, co jsem to tam vložila za RECENZI? Tak alespoň takhle... O:-)

  • Anonym (2)
  • Anonym (2)
Jitka 02.06.2013 11:52
Re:  

My jsme si poslední dovolené organizovali bez CK (zážitek s CK Fischer se nám stal před několika lety), byly to exotické dovolené, bydleli jsme ve spoustě různých hotelích různé kategorie, kontaktovali jsme je napřímo nebo i přes rezervační portály. A my jsme byli ti platící zákazníci! Vše fungovalo jak mělo, dostali jsme odpovídající služby bez jediného nároku na spropitné předem. Protože to, že se v tureckých, tuniských, egyptských atp. hotelích kšeftuje s bakšišem při nárokování zaplacených služeb, tak to jsme si udělali my sami - blbí turisti.
Proti dávání spropitného nic nemáme, pokud zaměstnanec (hotelu, řidič atp.) dělá něco nad rámec svých povinností nebo jsme velice spokojeni s jeho službami, tak na závěr nějaký ten bakšiš dostal (1 - 10 - 100 USD - dle poskytnuté služby a spokojenosti). Ale nikdy ne předem - proč taky a za co..

  • Anonym (2)
  • Anonym (2)
evkag 02.06.2013 10:32
 

To je dosť zlý zážitok. my cestujeme len cez slovenské CK - Turecko, Egypt, Grécko a pod. ... a zatiaľ sme takýto problém nemali. V Egypte máme veľmi dobrú skúsenosť s bakšišom. Hneď po príchode sme dali pár dolárov recepčnému ( dal nám rodinnú izbu, hoci sme nemali predplatenú) , čašníkovi ( pri jedle nám podržal vždy náš stôl ) a službe na pláži ( mali sme vždy prvé lehátka pri mori ), delegátovi ( vybavil nám zájazd do Luxoru o 22:00 večer na ďalší deň) a celý pobyt sme sa cítili super. Pri odchode sme im ešte rozdelili doláre, ktoré nám zostali ( cca 50 za celý pobyt)....a boli veľmi spokojní, dokonca nám minivozidlom odviezli batožinu, hoci to bolo 20 m.

  • Anonym (4)
  • Anonym (2)
Neregistrovaný uživatel
01.06.2013 22:48 109.80.148.***
Re:  

Napsal bych to do recenzi a diskuzi k hotelu.

  • Anonym (2)
  • Anonym (3)
Jitka 01.06.2013 10:58
 

No jo no.. co k tomu napsat... při podobné zkušenosti už druhou nebo další šanci nikdy nedáváme.
My se takto rozkmotřili s CK Fischer, zaplatili jsme s pomalu ročním předstihem drahý hotel v Turecku, připlatili babičce za jednolůžák. Český animátor - zaměstnanec této CK Fischer nás mj. zdravil slovy čágo-bélo šílenci (kozy jsme spolu nepásli) a ke konci pobytu nás a několik dalších českých rodin nechal vyvolat na recepci, netušili jsme, o co jde.... A zaměstnanec CK Fischer nám řekl, že je hotel přeplněný a je opravdu potřeba, abychom se sestěhovali na jeden pokoj (a spali tak 2 noci na jedné úzké posteli 2 osoby!). Neslušně jsme ho poslali tam, kam patřil. Zajímavé na tom bylo to, že jsme měli vyklidit pokoje pro německou klientelu, která právě dorazila, ale nikdo z německých animátorů o totéž nepožádal německé klienty. Po návratu jsem sepsala stížnost, odpověď mně neuspokojila a víc už s nimi nikam nepojedu.

  • Anonym (3)
  • Anonym (2)
Zpět na všechny diskuze