Egypt - Cestopisy

V.I.P. Expedice do Egypta - Sharm

Super dovolená s pár karambolama.

K mým 50.tým narozeninám jsem dostala od sestry ,švagra a mamky zájezd do Sharm el Sheikhu.V dubnu,což je půl roku před tím dnem „D“ mě udělali oslavu narozenin a já koukala jak blázen.Přiznam se,že mě rozplakali,to jsem nečekala a docela jsem si nedokázala představit co mě čeká za super dovču.Půl roku uteklo jak voda a blížil se náš odjezd/vlíčátko,Dana 11,neteř Petra a její synátor Lukáš/.Vlíčátko našlo tyto stránky asi měsíc před odjezdem a tak jsme obě/hlavně já/tady surfovaly a zjištovaly co se dalo.Poslední hodiny jsme odpočítávaly i tady na stránkách.Musím ještě podotknout,že jsem veselá,až moc hodná,ale zbrklá.
Náš odlet byl plánován na 19.10 2008 v 23.25.Vše proběhlo v pořádku,včas jsme dorazili i s rodinným šoférem na letiště Ruzyn.Odbavení taky v pořádku,přesto že jsme měly všechny kufry o nějaké to kilčo navíc.Sedíme v letadle a těšíme se na dovolenou.Malej Lukáš je zvyklej létat a tak hned jak dosedne na sedačku se připoutává ,prostě je to zkušenej cestovatel.Letadlo vzlítlo a letíme,děti začli plakat a letušky to nechalo v klidu.Po nějaké době se můj spolusoused zvedl a šel za hlavní letuškou,at něco dá dětem a že se něco děje,že není vše jak má být.Letušky se nijak nevzrušovaly,mému sousedovi řekla at si jde sednout a připoutá se,jinak zavolá policii.Onen pán -neznám jeho jméno,ale dala jsem mu přezdívku „pan Roztomílek“měl na palubě ženu,dceru s vnukem a ještě jednu paní.Asi to je cestovatel a ví co je povinností palubního personálu a tak se dal s letuškou do nepříjemné hádky,kterou letuška s praxí by měla ustát na 1,ale opak byl pravdou.Nevěděla jak odpovědět,na dotaz co se dějea odpověd „NEVIM“nikoho neuspokojila,ba právě naopakTo už jsme všichni věděli,že oblétáváme Prahu.Napjatá situace trvala asi půl hodiny.Poté se ozval kapitán a oznámil,že do 10 min budeme přistávat v Praze,kvůli malé poruše.Máme špatný tlak v kabině.Tohle opakoval ještě 2x,vždy asi po půl hodině.Takže náš let nad Prahou netrval hodinu a půl jak řekli v tv Nova
,ale 2hodiny.Po přistání byl připraven hotel naproti letišti,to bylo zorganizováno perfektně.Druhý pokus odletu byl určen na 7 hod.ráno.Odlet jsme tedy měli odložen o 7 hodin.Ráno jsme šly v 5 hodin na letiště,vše v pořádku až do doby,než jsme přišly k pasovému.Tam jsem začla šílet,nemohla jsem najít v mé malé cestovní kabelce pas/kam se vešel notebook,brašna s kamerou a fotákama,letní převlečení,plavky+ručník a dalši věci, které patří do kabelky/.Takže jsem musela skoro celou kabelku vyndat a skoro na dně ležel pas a palubní lístek.Každý ví,jak tato situace člověka rozhodí a já byla schvácená a vynervená,pot ze mne stříkal.Další už proběhlo v klidu.Let byl krásnej,myslím,že tím co vyvedl palubní personál v noci,se nám letecká společnost asi snažila zpříjemnit let - změnou letadla a výměnou personálu.Ti teda neměli chybičku,tak krásný vyhlídkový let asi zažil málokdo.Můj soused Roztomílek už neseděl vedle mě /prý jim přináším smůlu,ale nemám to brát osobně/a já měla všechny sedadla jen pro sebe -úžasné.Celý let proběhl v klidu,snažila jsem se fotit tu krásu ze shora,ale nic moc jsem to nezmákla.Celou cestu jsem si luštila křížovky,koukala z okna a kochala se tou krásou.Jedinou obavu jsem měla na konci letu,když jsme přistávali v Sharmu.To jsem měla malinko nepříjemný pocit,co kdyby jsme se napíchli na ty hory pod náma,ale mlčela jsem.Přistání a ubytování proběhlo kupodivu v pořádku,bez jediné chybičky.

Ubytování bylo tak rychlé a supr,že jsem koukala jak blázen.
Další problém nastal když jsem se kochala nádherou moře a rybiček.Chtěla jsem se podělit s tou krásou i se synem,který zůstal v Praze a tak jsem se jala fotit mobilem a posílat MMS,ty jsou přeci obsahově větší a levnější než SMS!!!!Po první MMS jsem dostala odpověd“vejde se tam toho víc“Jelikož jsem poslušná matka,šla jsem natočit mobilem video s tím ,že ho později odešlu.Rybičky plavaly u břehu a já jsem byla unešená tou krásou.Mobil visel na krku a při předklonu se houpal nad hladinou,nevím jak dlouho se jen houpal až se i vykoupal,ale zjistila jsem to už pozdě.mobil to nerozdýchal a po odborné prohlídce v Praze,bylo jasné,že vše je ztraceno i čísla i na Majatour/chtěla jsem s ní jet na výlet/.Byla jsem z toho chvilku špatná,ale potom jsem se oklepala ,přece si nenecham zkazit dovču.Sestra asi tušila,že jsem šikulka a utopím mobil a hned mi ochotně půjčila svůj náhradní,paráda jen jsem byla bez čísel,ale to neva,to mě teda nerozhodí.Dál pokračovala dovolka zase jak měla v klidu a pohodě.To že vše bylo jak má být nechci psát,opravdu na hotel nemohu říct nic špatného,jen samé superlativy.Další malinkej karambol jsem měla se slunečníma brýlema,všude byla dlažba a tak když spadly ,samozřejmě praskly.Koupila jsem si nové a vše šlo zase v klídku dál.4 dny před odletem jsme se rozhodly s neteří,že pojedeme na nákupy.Stalo se.Taxíkem jsme odjely do města .Při výstupu nás odchytil jeden neodbytnej egyptan a že musíme jít s ním do krámku a sliboval hory doly i s horákama/možná to byli beduini/.To nás stálo asi hodku a půl,koupila jsem si tam vonný olej a pro mladého šíšu.Dál jsme šly a koukaly,už jsme se nenechaly ukecat a nešly jsme do každého krámku,kam nás zvali.Prošly jsme si celou nákupní zonu/kecam,zjistila jsem,že toho byla tak půlka,tady z fotek na Orbionu/ a a po 4 hodinách jsme jeli domů.Druhý den jsme cestu opakovaly v plném počtu.Pokoukaly,nakoupily a po 2 hodinách jsme jely zpátky/opět jen tu předem probádanou polovinu/.Poslední večer jsme jeli do Old Marketu,nebýt sestry,která skoro zakopla o velblouda,tak jsem ho ani živého neviděla.Neteř a malej se vyfotily a pokračovaly jsme dál.Smrad a nepořádek ,vědít,že tady bude takovej smrad,tak jsem ani nejela.Holky koukaly po osuškách a já se nudila,tak jsem jukala kolem a ejhle,pánský kadeřník.Tak jsem šla,jsem kadeřnice a zajmalo mě to.Neměla jsem to ale dělat,dnes už to vím.Těžce ,ale přec jsem se s klučinou domluvila rusky/stará škola/ a dala mu svou vizitku.Od té doby mám milostné SMS/potěší,ale neuspěje/.Hned vedle prodávali hodinky a já začla uvažovat o koupi.Po prohlídce několika stánků jsem si asi po hodině jedny vybrala.Na pokoji jsem zjistila,že nejdou,jak jinak,jsem smolař/nechala jsem dát v Praze novou baterku a jdou/.Do hotelu jsme dojely v pořádku.Dovolená nám končila a nikdo z nás nedostal Faraonovu nemoc,to bylo taky kladné na celé dovolené.Já jsem sice měla malinko problémy,ale jen dopoledne a jen poslední tři dny.Přišly jsem i na to čím to je - jedla jsem denně míchaná vajíčka,já prožrout a po operaci žlučníku!!!!!!Vůbec mě to nedošlo,že mohu mít z vajec problémy a nakonec i malinké problémy se žlučovodem.takže poslední den jsem měla opravdu jen malinkou dietku.Jsem děsná sním co mě chutná a v jakémkoli množství.
Večer jsem zabalila a zamkla tašku.Jsem připravená k odletu,šíšu to jsem si vyčetla tady,“si vemte do letadla“.Takže jo,připravila jsem si ji jako druhé zavazadlo.
Co čert nechtěl již 2 měsíce musí do zavazadlového prostoru.To jsme zjistily v recepci a potvrdila mi to delegátka,která nás vezla na letiště.Takže jsem začla šílet,bordel v tašce i v kabelce a nemohla jsem najít klíčky od zámku.To vše bylo již před hotelem,kdy už byl přistaven autobus.Nechala jsem to tedy až na letiště.Celou cestu mě závity pracovaly na plné obrátky,kam ji dát,aby ji nerozbili.Klíčky jsem našla v hale letiště,až když jsem vyndala opět půlku kabelky.Zámek jsem odemkla a povytahovala jsem pár věcí a místo nich dala šíšu a obalila svetrem,který jsem měla připravený na zimu v Praze.
Zavazadla měla zase pár kilo navíc,ale prošly jsme.To byla poslední nepříjemnost,která mě na dovolené potkala.I přesto to byla tak super dovolená,že chci jet příští rok znova.Celý rok se budu těšit,jak budu mít zase pár horkých chvilek,ale už ted se těším.Ahoj Sharme A Nesmím zapomenout poděkovat dárcům této krásné dovolené MOC DEKUJU.
/omlouvam se za délku a za chyby,nejsem spisovatelka