A | B | C | D | E | F | G | H | CH | I | J | K | L | M | N | O | P | R | S | T | U | V | W | Z

Egypt

Al Bostan 4* - Pro hodně nenáročnou klientelu

Hodnocení ubytování

Hotel celkově je pro hodně nenáročnou klientelu. Pokoj byl standardně vybavený, ale vše bylo špinavé, staré, zašlé. Koupelna příšerná, špinavá.

Hodnocení stravy

Snídaně normální, docela dobrý vyběr. Oběd na pláži pouze pod jakousi pergolou, tzn. že ve stínu bylo jen několik stolů (myslím, že když jste od rána na slunci, chcete si aspoň u oběda odpočinout ve stínu, nejlépe v klimatizavané místnosti). Takže obědváte na té nejvetší výhni, oběd trvá asi 2 hodiny, celou dobu do jídla paří slunce... Večeře opět jen venku na pláži, v umělohmotných křeslech, stolů málo, takže čekáte, až se uvolní místo. Výběr téměř žádný. Ovoce na příděl!!! (Když vidí, že si někdo nabere víc melouna, hned tam stoji člověk a dává každému po 2 kusech.)

Hodnocení hotelu, pláže, okolí

Pláž a vzdálenost od centra je jediná pozitivní věc na tomto hotelu. Menší písečná pláž s dobrým vstupem do moře, možné je jít i přes molo, které je ovšem bez žebříku, takže není jednoduché se vysápat zpět. Centrum Naama Bay je asi 10minut pěšky procházkovou chůzí, což je důvod, proč jsme si hotel vybrali.

Hodnocení personálu hotelu

Nejde hodnotit celkově. Někteří byli příjemní, jiní nikoliv. Ale žádný větší problém v tomhle směru nebyl.

Celkový dojem, přístup personálu

Rozhodně to není hotel uváděné kategorie. Doporučit ho rozhodně nemohu, ale ani nemůžu říct, že by to byla zkažená dovolená.

Fotogalerie

Další recenze hotelu

SUPER Šimi   08.01.2011
Al Bostan   15.03.2010
Vybydlený a ne moc čistý hotel Jirka   17.10.2009
Hrůza Hana Šturcová   01.10.2009
Hezké moře   26.09.2009
Hrůza Krausová věra   24.09.2009
Hotel 50/50 Zdenka   09.09.2009
Lenoši mmmonikaaa   08.08.2009
spokojenost Renata Rapantová   05.08.2009