A | B | C | D | E | F | G | H | CH | I | J | K | L | M | N | O | P | R | S | T | U | V | W | Z

Egypt

Al Nabila Grand Makadi 5* - Trošku zklamání...

Hodnocení ubytování

Byli jsme ubytováni v bungalovech poblíž bazénu, absolovování vzdálenosti bungalovů od pláže a resturace lze možná brát jako procházku, ovšem pokud by jste si chtěli pro něco zaběhnout, je to docela daleko. Bungalov je vybavený poměrně dobře, nicméně koupelna odpovídá max. **, přece jen se hotel prezentuje pěti hvězdami, tak bych čekala trochu lepší úroveň. Trezor nefungoval, s úklidem jsme byli max spokojení, sem tam se nějaká ještěrka či mravenec objevil, ale žádná hrůza...

Hodnocení stravy

Poněvadž jsme strávili začátek dovolené v jiném hotelu, taktéž 5*, můžeme srovnat úroveň stravy docela objektivně. Zde strava odpovídá 4*, je docela těžké zavděčit se všem, ale prostě jinde to umí lépe. Naprostá nespokojenost s úrovní stolování a čistoty-při příchodu na snídani byla spousta stolů neuklizených a zůstali neuklizenými docela hodně dlouhou dobu, bohužel musím souhlasit také s názorem, který se tady již objevil a to tím, že číšníci snad jako by v jedné uniformě trávili celou sezonu. Byť jsme sem nepřijeli kvůli jídlu, zklamalo mě, s čím se v 5* hotelu setkám. Hodnotím max 4*.

Hodnocení hotelu, pláže, okolí

Pláž a moře byla tím, proč jsme se do Egypta vrátili již potřetí, ne, že nás opět nezklamala, ale byli jsme opravdu nadšení...korály, ryby, perutýni..šnorchlovat se dalo pořád dokola a neustále jsme se mohli kochat něčím novým...slunečníky i lehátka jsme měli bez problémů, ale zase se neubráním srovnání..lehátka byla z větší části poničená a matrace by potřebovali sem tam také očistu či opravu. Bar na pláži byl příjemný, doporučuji příštím návštěvníkům nebát se dát personálu v baru najevo, že pokud vám nalijí do 2 dcl kelímku 1 dcl coly, přijdete si znovu...prostě se někdy chovají tak, že má člověk pocit, že jsou placeni z toho, co ušetří...

Hodnocení personálu hotelu

Evidentní zde je, že vedení hotelu chybí manažérské schopnosti, což je vidět na celém personálu. Asi je náročnější sehnat personál do hotelu v poušti než kupříkladu do Hurgady, ale záleží pak na vedení, jakým způsobem si vede svoje lidi a jaké nároky klade na jejich práci a chování.

Celkový dojem, přístup personálu

Hotelu Al Nabila bych dala maximálně 4*, a to jen díky nezapomenutelnému moři. Je obrovská škoda, že hotel s takovýmto potencionálem, který má v hrsti (moře, výborná poloha s naprostým klidem) neumí svými službami a péčí jak o hotel tak o své klienty budovat jméno, které by určitě mohl mít. Nemůžu se zbavit dojmu, že 5* bylo hotelu uděleno zřejmě při otevření a od té doby jen pomalu ale jistě chátrá. Vzhledem k tomu, že je otevřený snad jen 2-3 roky, předpokládám, že to bude horší a horší.

Fotogalerie

Další recenze hotelu