A | B | C | D | E | F | G | H | CH | I | J | K | L | M | N | O | P | R | S | T | U | V | W | Z

Egypt

Al Nabila Grand Makadi 5* - Vyměnit management hotelu

Hodnocení ubytování

Bungalovy jsou prostorné a klimatizované, s velkou koupelnou - která však svým vybavením 5 hvězdiček zdaleka nedosahovala. Po několikeré urgenci na recepci nám byla opravena sprcha. Jinak pokoj prostorný, TV nefungovala třeba 2 dny, výběr z programů mizerný, ale při pobytu u moře se priority vždy mění... :-)

Hodnocení stravy

Při 11denním pobytu se sice výběr jídel opakuje, avšak rozmanitost salátů, pečiva a místních drinků veškeré nedostatky vyváží :-) Nebýt uřvaných a nevychovaných Italů, mohlo docházet i k civilizovaným a klidným obědům, či večeřím - v rámci All inclusive jsme rozhodně nehladověli - pominu-li nevyjasněný "náběh" stravy platící právě v rámci AI v den příjezdu. V každém hotelu, jakmile se ubytujete, dostanete náramek AI, máte zelenou ke všem možnostem celodenní stravy. Tady to tak nefunguje, takže se obrňte trpělivostí, nedejte se a obraťte se na delegáta vaší CK, pokud po vás budou chtít platit...!!!

Hodnocení hotelu, pláže, okolí

Hotel je stále ve výstavbě a bez zeleně, což považuji za hlavní nedostatek. Pláže upravené, čisté, "jen" opět plné vřeštících Italů, Rusů a bohužel někdy i arogantních Slováků. Písek jemný, podmořský život u hlavní pláže slabý, vzdálenější místa si však šnorchlující pochvalovali. Při výměně ručníků za hotelové "towell card" se na vás obsluha usmívá a je příjemná. Nejintenzivnější zážitek si však odnáším z místního zalévání, které probíhá 2x denně - pokud vás neochromí nebo přímo neotráví puch vody ze zavlažovacího systému a jdete právě na večeři, přejde vás chuť na všechno... A pak se nedivte, když onemocníte místní běhavkou zvanou "Faraonova pomsta"...

Hodnocení personálu hotelu

Jak už sám nadpis recenze napovídá okamžitě vyměnit vedení hotelu - manager hotelu se choval arogantně, problémy neměl chuť řešit - našim sousedům v bungalovu ukradli peníze z trezoru a to si nepřejte zažívat ty trapné a nepříjemné okamžiky. Téměř vás obviní ze lži a vykřikují, že takový problém se v hotelu nikdy neřešil (což není pravda - i delegáti ostatních CK měli podobné problémy) a jedině Češi dělají problémy... bla bla bla. Stručně řečeno - neochota řešit problémy a jednání vedení hotelu = katastrofa! Nižší personál však lze jen a jen pochválit - milí, příjemní, pamatovali si např., co pijete k večeři či obědu, vtipně laškovali a rozhodně neškemrali o bakšiš.

Celkový dojem, přístup personálu

Do tohoto hotelu se už opravdu nikdy vrátit nehodláme a záhadou stále zůstává, jak přišel k 5 *??? Naše delegátka z CK Blue Style - Petra Bartáková zaslouží ohromnou pochvalu nejen za reprezentaci CK, ale i vstřícný, ochotný a lidský přístup ke klientům. Vedení hotelu by se mělo naučit "měřit všem stejným metrem" a nepreferovat pouze italskou a ruskou klientelu. Animační programy pořádali právě Italové a nepotkala jsem nikoho, kdo by tyto dokázal ocenit. Jekot, rachot, hudba jako z cizí planety... Prostě jsme se nechytali a protože jste téměř odříznuti od světa (do Hurghady se dostanete jedině hotelovým shuttle busem nebo taxi), jste celou dobu pobytu zavřeni v rádoby zlaté klícce... Ještěže jsme s přítelem potkali skvělé lidi z ČR, s nimiž nám pobyt z počátečního rozčarování velmi zpříjemněl... Věrka+Rosťa vědí a Miloš, Slávka, Irča a Hanka taktéž :-)

Fotogalerie

Další recenze hotelu