A | B | C | D | E | F | G | H | CH | I | J | K | L | M | N | O | P | R | S | T | U | V | W | Z

Egypt

Al Nabila Grand Makadi 5* - Vyměnit pseudomanagery hotelu!

Hodnocení ubytování

1) Ubytování Bungalovy jsou prostorné, klimatizované, s velkou koupelnou - která však vybavením 5 hvězdičkám rozhodně neodpovídala. Teprve až po několikeré urgenci nám byla opravena sprcha, nějaký ten malý brouček ve vaně také občas prosvištěl. Jinak pokoj prostorný, minibar prázdný a nedoplňovaný, TV nefungovala třeba i 2 dny,výběr z programů mizerný, ale na dovolené se takovéto maličkosti přece vůbec neřeší... :o)

Hodnocení stravy

2) Strava 11denní pobyt v hotelu opravdu neumožňuje nikterak široký výběr jídel, avšak díky pestrosti salátů, spousty druhů pečiva a místní nabídky drinků se některé nedostatky lehce "přehlédnou". A nebýt uřvaných a nevychovaných Italů, mohli jste dokonce občas i civilizovaně a v klidu pojíst. Jen si ještě nezapomeňte od vaší CK zjistit přesný "náběh" stravy po příjezdu do hotelu. My byli bohužel zklamáni hned na samém počátku pobytu v hotelu. Měli jsem zaplaceno all inclusive a v každém jiném hotelu, jakmile dostanete náramek odpovídající AI, se můžete začít stravovat. Tady se nám bohužel stalo, že chtěli naše první jídlo zaplatit (a to jsme mávali náramky jako o život...)

Hodnocení hotelu, pláže, okolí

3) Okolí a pláž Hotel je stále ve výstavbě a i nadále postrádá zeleň, přestože jsme byli svědky zatravňování menší plochy v hotelovém komplexu a "zběsilého" pracovního tempa místních dělníků. Hlavní pláž je pěkně upravená, jemný písek a mírný přístup do vody dávaly zapomenout na veškeré nepříjemnosti prožité v prvních dnech pobytu. Podvodní svět v laguně u hlavní pláže byl slabý, avšak dál do moře -- podél skalních útesů si šnorchlující pochvalovali. Nejintenzivnější zážitek nás však "potkával" 2x denně při zalévání. Pokud jste cestou na snídani nebo večeři nebyli ochromeni či otráveni puchem ze zavlažovacího systému, mohli jste si gratulovat. Voda, která je totiž používána k zalévání, pochází z fekálních odpadů hotelu. A pak, světe div se, onemocníte místní "běhavkou" zvanou Faraonova pomsta a pomůže jedině Antinal, Ercefuryl, nebo místní lékař... a tady ještě malý dovětek,pokud už Faraona dostanete tak na hlavní pláž určitě nechoďte, těch 99 schodů se v tak krátkém časovém okamžiku zvládnout nedá (přesně vím, o čem mluvím :o) a záchod na pláži (což možná někoho překvapí) doopravdy NENÍ !!

Hodnocení personálu hotelu

4) Personál Jak už sám název recenze napovídá, bylo by vhodné okamžitě vyměnit vedení hotelu. Neprofesionální a arogantní jednání ze strany managera hotelu nám zkazilo téměř celý pobyt. Našim sousedům v bungalovu se ztratily peníze z pokojového trezoru a při řešení tohoto problému docela tvrdě narazili. Vedení tvrdilo, že se taková věc ještě nikdy nestala, avšak delegáti jiných CK nám potvrdili opak. A nebýt delegátky CK Blue Style Petry Bartákové, byl by se problém zřejmě ještě teď řešil na policii v Safaze. Sousedi byli označeni za lháře a problémové Čechy, a minimálně 1 den ztratili dohadováním a sepisováním protokolu s místní policií. Co se týká nižšího personálu nelze jinak, než jen a jen chválit. Snažili se, byli milí, přátelští, vtipně laškovali a rozhodně neškemrali o bakšiš. Někteří si i pamatovali, co pijete k obědu, k večeři, atd...

Celkový dojem, přístup personálu

5) Celkový dojem Do tohoto hotelu se už nikdy vrátit nehodláme, byť by zvědavost po dokončení hotelu byla sebevětší. Byli jsme opravdu otráveni arogantním jednáním ze strany managementu hotelu. A díky animačním programům jsme všichni pochopili, že Italové jsou ten nejprimitivnější a nejuřvanější národ na světě -- programům nikdo nerozuměl, nebyli schopni mluvit ani v anglickém jazyce, prostě italský klient = zlatý klient a ostatní máte pech... Náš celkový dojem z pobytu naštěstí vylepšili "souputníci" z ČR, díky nimž nakonec náš pobyt velmi zpříjemněl... Věrka+Rosťa vědí a stejně tak Miloš, Slávka, Irča a Hanka...

Fotogalerie

Další recenze hotelu