A | B | C | D | E | F | G | H | CH | I | J | K | L | M | N | O | P | R | S | T | U | V | W | Z

Egypt

AMC Azur Resor 5* - Špatné zážitky a dojmy

Hodnocení ubytování

Jako stálý host skupiny hotelů AZUR HOTELS, jsem vyzkoušel i tento a bohužel jej nemohu nikomu doporučit. Budova hotelu je sice nová,což je dobře,ale personál je velmi slabý, pomalý a mnohdy dost neochotný. Nedostatky jsou sice pro někoho v maličkostech,ale mě osobně dost vadí: WC u bazénu je přímo v budově,ale nemá záchodová prkénka, jeho úklid je více než slabý, barové stoličky v bazénu jsou ulámané a zbytky jejich kovové konstrukce jsou pod hladinou vody a jsou dost ostré, tudíž nebezpečí úrazu, koupání v moři je pro malé děti hrozné, mělčina sahá sice cca 400 m od břehu,ale dno je pokryto jemným blátíčkem, které zalézá mezi prsty,brr. Takže kdo chce větší hloubku,aby se vyhnul tomuto zážitku, musí se projít po molu, které je dlouhé 450 m, a pak do vody, ovšem pokud se neporaní o vyčnívající hřebíky. V době jídla personál nestíhá sklízet použité stoly a znovu prostírat, takže je třeba být obrněn trpělivostí, při hledání volného a hlavně připraveného stolu. Dost zvláštní systém all inclussive je v podávání zmrzliny, tu dostanete až od 12,30 hodin, kdo má malé děti a chce jim dát oběd ve 13,00 hodin, a pak je nechat prospat nebude příliš nadšený. V jiných hotelech skupiny AZUR HOTELS tomu tak není.

Hodnocení stravy

Kvalitní a chutná

Hodnocení hotelu, pláže, okolí

Pláž je katastroficky znečištěná a jak jsem psal výše, kvalita moře hrozná

Hodnocení personálu hotelu

Neochotný, líný, pomalý

Celkový dojem, přístup personálu

Rozhodně bych jej nikomu nedoporučil

Fotogalerie

Další recenze hotelu