Aqua Blue Resort 4* - Hotel \"z pohádky 1000+1 noc\"

Pokoj byl prostorný s širokými postelemi, velkými skříněmi a velkou koupelnou se sprchou a WC. (fén není) Vybaven byl chladničkou a Sat TV. Český Sat kanál, ale nenajdete (hlavně ruské a německé).Součástí pokoje i balkón s plastovými židlemi a stolkem. Uklizeno bylo téměř každý den. Jednou ho zapomněli uklidit, ale po upozornění vedoucího uklízečů byla sjednána náprava během chvilky. Připojení k internetu za 5 éček/hod.

Bylo výborné jak v hotelové restauraci tak i u baru na pláži (nemusíte se vracet na oběd zpět). Především kuřecí, hovězí maso a ryby. Plodů moře na můj vkus málo. Dostatek zeleniny a ovoce. Ke snídani vždy čerstvě upečené pečivo a navíc dělali omelety a palačinky. V rámci all inclusive nealko nápoje z automatu, balená voda, káva, čaj a alko nápoje místní výroby (slivovice to nebyla :-) ) + bílé a červené víno. Odpoledne u baru u bazénů lehká svačina (hamburger po arabsku, hranolky, pizza)

Pro hotel jsou k dispozici pláže před hotelem Albatros Beach ve vzdálenosti asi 800 m. Od recepce jezdí pravidelně shuttle bus, ale tento jsme nevyužili, neboť trochu pohybu po těch dobrotách v restauraci neuškodí. Na velké pláži byly ve vzdálenosti 100 m od břehu vidět korály i ryby. Ovšem jako Giftun to není. Pro ubytované v Aqua Blue Resort jsou k dispozici neomezeně prostory a služby ještě sousedního hotelu Albatros Resort. Služby Albatros Beach jen omezeně.

S personálem hotelu až na výše uvedenou skutečnost nebyl problém. Navíc v baru u bazénu byl jeden číšník, který svou práci dělal tak, že to vypadalo, že ji má za trest. Bakšiš nevyžadují, ale když jim něco šoupnete jejich krok se zřetelně zrychlí.

Hotel byl krásný, jako z pohádky 1000 + 1 noc. Stále bylo všude uklizeno. Služby na velmi dobré úrovni. Všem doporučuji i když není přímo u pláže. Byl jsem rád, že jsem si tento hotel vybral.