A | B | C | D | E | F | G | H | CH | I | J | K | L | M | N | O | P | R | S | T | U | V | W | Z

Egypt

Coral Beach Montazah 4* - Nešťastná třináctka

Hodnocení ubytování

Do egypta jsme jeli po třinácté. Do tohoto hotelu jsme se vraceli po devíti letech - to byla spodní část hotelu ve výstavbě a hotel se jmenoval Coral Beach Montazah. Přijeli jsme do hotelu sami před šestou ráno a hned se nás ujal recepční. Vyřídil vstupní doklady a řekl ať se za hodinu vrátíme a že budeme ubytováni lépe než minule (před devíti léty jsme byli u bazénu a bylo to výborné). Když jsme se za hoďku vrátili po recepčním nebylo ani vidu ani slechu. Po chvíli přišel jiný recepční a co že jako chceme. Ubytovat! Sdělil nám, že jeho kolega tam není a proceduru ubytování musíme udělat znova. Po sdělení že klíč dostaneme ve 14 hod. jsem se ale rozčílil a klíč byl hned. Vzhledem k tomu že byl hotel obsazen z jedné třetiny se jednání recepčního zdá být poněkud zvláštní. S ubytováním nebyl problém -egyptský standard. Spokojenost s úklidem i doplňováním věcí.

Hodnocení stravy

Strava to je opravdu nejvážnější problém v tomto hotelu. Jídelna není klimatizována a v poledne a večer je to velmi obtěžující. Provoz jídelny se jeví velice chaotický. Téměř žádná obsluha, jídelna plná postávajících kuchařů jejichž funkci zde jsem za celých 14 dní nepochopil. Kapitolou samou pro sebe byl úklid použitého nádobí. Funguje to jako před lety v pražské Koruně, když přijela uklízečka s vozíkem a shrnovala zbytky s talířů - tady na to byli vždy dva hoši a sypaly zbytky do vozíku přímo u vašeho stolu. Takže jsme raději odnášeli použité talíře samy. Nejhorší ovšem bylo samotné jídlo. Polévky (které mají v Egyptě velmi dobré) byli cítit chlorem (zřejmě důsledek loňských problémů) a studené i když jsme přišli mezi prvními. Maso - velký problém - dává kuchař na příděl, porce děleny nějakým zvláštním způsobem porcování - přes kosti. Bylo až komické když rusák stál před kuchařem a řval na něho mjáso,mjáso, mjáso. Moje žena chtěla jednou přidat a tak ji dal mrkev. Přílohy klasika - brambor, rýže a těstoviny většinou nedochucené. Velká spotřeba kečupu, kterým si lidé jídlo vylepšují. Ovoce - málo. Meloun - jednou za týden na příděl, broskve jednou během 14 dnů, jablka chyběla. Zákusky snad nejlepší sortiment jídelny i když já je zrovna nemusím. Jídelna rozhodně není obrazem 4 hvězdičkového hotelu, snad tak 2+. Jídelna se ještě zhoršila ve druhém týdnu, kdy se hotel naplnil a byla zde polovina rusů a polovina domácích - rozuměj egypťanů. Nejsem rasista, ale vidět v jídelně tyto skupiny není nejlepší pohled a být při tom je ještě horší.

Hodnocení hotelu, pláže, okolí

Ras Nasrani je dobrá oblast (byl jsem zde již po čtvrté) a pláž ta se nezměnila. Koráli byly stejné ale ryb bylo méně - hlavně některé skupiny. Vůbec jsem neviděl kanice, murény, perutýny, ostence o rejnocích a karetách ani nemluvě. Hlavně mi chyběl Honza, Pyskoun obrovský neboli Napoleon se kterým jsem se setkával před sedmi lety dvě sezony. To ale není vina hotelu. Jediným světlým bodem byl ježík, největší jakého jsem kdy viděl. Ještě že tam byla hejna chňapalů suezských a někoik skupin kranasů. Jinak ale byly pěkné procházky po Baron bulvár, ale i tady chyběli, oproti jiným sezonám, turisti. Zato druhý týden jsem si připadal jako v cikánském táboře - přijeli místní. Rodiny jsou veliké a hlučné. Do moře se chodí koupat i v dlouhém kabátě a když vlezou do bazenu "vyprat prádlo" všichni ostatní prchají. No ale je to jejich země a jsme to my co se máme přizpůsobit. Naštěstí tam byli jen tři dny - stačilo. Jo a ještě něco musím zmínit. Poprvé co jezdíme do Egypta jsem ráno nesmněl na molo, kterému tady říkají marina, abych si vyfotil hotel při východu slunce. Na cestách chodíme vždy ráno na východ slunce, fotit a relaxovat protože ráno je na pláži nejlepší. Prý zakázal manažer. No tak jsem šel na molo vedlejšího hotelu a bez problému. Druhý týden jsem šel na recepci před sedmou na internet a za chvíli přišla žena, že jí vyhánějí z pláže. Opět manažer. Tak jsem udělal trochu vítr na recepci a bylo po zákazu. Jeden se holt nesmí dát.

Hodnocení personálu hotelu

Personál s kterým jsme přicházeli do styku dobrý. Menežment by potřeboval komplet vyměnit. Asi se na tomto hotelu podepsalo to že přešel pod Rotanu. Ze služeb hotelu jsem využíval pouze WIFI na recepci. Při prvním připojování jsem měl problém a tak jsem se šel zeptat je-li wifina funkční. Recepční tvrdil že je a tak jsem ho požádal o pomoc při připojování. Poté už jen říkal že půjde až zítra. Zítra to nešlo také, pozítří také ne. Až za týden to zprovoznili, ale rychlost byla úděsná i když jsem byl na síti sám - no wifi zdarma??

Celkový dojem, přístup personálu

Na závěr. Byli jsme v Egyptě již 13x tak si troufám tvrdit že můžu zhodnotit letošní Coral Beach "Rotana" Montazah jako nejhorší pobyt a varuji české turisty před výběrem takového hotelu. Fakt jsou na Sinai lepší!!!

Fotogalerie

Další recenze hotelu

hroznýýý   17.07.2008