Ubytování pěkné, jen starší koupelna. Klimatizace funkční. Výhled do zahrady.

výborná, nejlepší co jsme na dovolené měli. Každý den jiná kuchyně (krásná restaurace, v patře orientální) jídlo chutné. I delegátka říkala, že v tomto hotelu ve srovnání jinde vaří velmi dobře. (Ráno klasika omelety, lívance... přes oběd jsme se z pláže vraceli, i když byla možnost poobědvat u pláže v Ghazala beach - nedoporučuji - nic moc, hotel jen ×××, v našem hotelu v baru snack - hamburgry, řízky s hranolky, špagety, 4 druhy pizzy - výborná, skvělé dortíky, možnost oběda i v hlavní restauraci a pak odpočinek ve venkovních manželských postelí, což bylo příjemné. U bazénu s písečnou pláží donášeli pití, zmrzlinu a ovocné poháry až na léhátko. V baru u bazénu dělají výborné koktejly!!!!!

Hotel krásný, žádný velký komplex, ale příjemný hotel s romantickou atmosférou. Má krásný členitý bazén s písečnou pláží. Hotel přímo v centru, ale naprosto nijak to nerušilo klid v hotelu, který má krásnou zahradu. Okolí pěkné, zelené udržované, navíc u pláže promenáda, moc pěkná procházka. Poloha je naprosto skvělá, 3 min. chůze napravo od hotelu začíná centrum Namma - krásný, široká promenáda s obchody, večer nádherně osvětlená, luxusní oproti Hurghadě. Spoustu šíšáren za jeden večer jsme ho prošli, není až tak velký. Pláž není přímo u hotelu, ale 8 min. chůze, přes silnici, to je trošku po deseti dnech mínus, ale je pěkná, velká, není ohraničená, takže fajn procházka po pláži všech ostatních hotelů v Namma. Lehátka jsme vždycky našli, každý den jsme ráno z mola šnorchlovali, nádherný korál, spousta rybiček - krása, naprosto úžasný (denně dva rejnocí, viděli jsme i Nema) Řekla bych že nejlepší korál byl u u tohoto hotelu.

Velice příjemný, nesetkali jsme se s neochotou. Bohužel největší a jediné mínus (kromě koupelny a cesty na pláž) byla zábava - skoro žádná, žádné večerní show jako jinde nejsou, pouze 1x tanura tanečník a 1x Nubian show, jinak nic. Každý den živý zpěv - starší zpěvák. Animátoři - pouze 3 Němci a 2 Němky - 2x cvičení na pláži a 1x nějaké večerní karaoke - bída. Ale zase nám to vynahradila večerní procházka v Namma. Na Nákupy jsme jeli také taxíkem na Old Market za 2USD, také se dá jet do "Alf Leila Wa Leila" na nákupy a nějaké to večerní představení. Na výletě jsme byli na šnorchlování Ras Mohamed - bomba!

Hotel má krásný bazén, můžete proplouvat celým areálem, večer je hotel překrásný, romantický, večeře při svíčkách, živá hudba a hlavně bomba šnorchlování!!!!!!!!! Vřele doporučuji, dovolenou jsme si krásně užili a přijeli nadšení!

příjemný, pohodlný hotel Jana   25.03.2011
Super dovolená Zdenka Králová   18.08.2008