A | B | C | D | E | F | G | H | CH | I | J | K | L | M | N | O | P | R | S | T | U | V | W | Z

Egypt

Golden 5 5* - Ahlan wasahlan Rusko

Hodnocení ubytování

Pokoj jsme dostali velice rychle po příjezdu, byl krásný před výměnou i po ní. Původní byl v pravé části hotelu Paradise, rohový, prostorný, se dvěma balkony. Vybavení starší, ale funkční. Totéž se dalo říci i o koupelně po dobu její funkčnosti. Poté, co naší "ruští přátelé" z horního patra zlikvidovali svou koupelnu a nám 24hodin crčela voda do té naší, nám byl pokoj vyměněn. Za menší, ale také pěkný a čistý. S úklidem nebyl problém, pouze jsme museli "párkrát" upozornit recepci, že chceme doplnit all inclusive minibar pro druhý týden pobytu. Jako nejlepší musíme ohodnotit přítomnost osobní váhy v koupelně pokoje. Po zvážení u dveří koupelny můžete jít v klidu na večeři neboť vážíte méně než obvykle. Pozor u vany se nevažte!!!!

Hodnocení stravy

Po té, co jsme si zařídili, aby nám nosili stravu přímo z kuchyně, byli jsme spokojeni. Snídaně byly nejlepší, výběr z mnoha druhů sladkého, tmavé i světlé pečivo, zelenina, vejce atd. Prostě hodně pestré. Obědvali jsme pouze na pláži, jídlo bylo každý den stejné, ale chutné. Můžete si dát pizzu, plněné arabské chleby, těstoviny, brambory a další. Večeře byly nejhorší. Výběr jídla byl omezený, každý den takřka stejný, pouze arabský úterní večer se lehce vymykal. Rýže, bramborová kaše, kuře, ryba, zelenina a pořád dokola. Během našeho pobytu se kvalita už tak špatného jídla zhoršila - i personál nám doporučoval jídlo nejíst. Absolutně nejlépe fungovalo okamžité doplňování došlého druhu jídla, včetně ovoce a dortů. Problém byl najít čistý hrnek nebo talíř, na prostírání se nedalo občas ani podívat, natož z něj jíst. Ráno snídáte s holubama, večer vás obšťastňuje chromá myška. Vlastně malý bonus k all inclusive. Holuby a myšku zdatně doplňovaly kobylky z Ruska. Zkažené, nezkažené, plesnivé, neplesnivé, hlavně, že měli plné dva talíře a pak šup s tím do tašky a hurá na pláž. Toto kobylkování nám plně nahradilo animační programy, které v hotelu nebyly a nebo byly pouze pro Rusi. S námi se výborně pobavil i personál restaurace, který nechápal, kdy se rozšířila jejich malá zoo. Díky tomu jsme se na večeři těšili, ačkoli jsme se moc nenajedli. Co se týká pití v restauraci, nejdříve přičichněte a pokud cítíte umělou hmotu, ochotný personál Vám donese nové pití. Rušští klienti zkonzumují absolutně všechno a na nic si neztěžují. Pokud si budete stěžovat vy, personál vám ochotně vyhoví. Personál si je vědom špatné kvality podávaného jídla a pití.

Hodnocení hotelu, pláže, okolí

Pláž je prostorná, není problém najít místo, pokud se nervete s Rusi o místo před beach barem, kde řve hlasitá hudba a rusky mluvící animační tým. Pokud chcete vědět, kdy je jaký program naučte se rusky a číst azbuku. Každý den na pláži nabízejí čerstvé melouny (10LE nebo 2USD) a jahody (15LE nebo 3USD). Důležité je si dávat pozor na vrácení správné sumy peněz a kvalitu ovoce. Rozhodně se nebojte si případně stěžovat na baru a domáhat se vrácení peněz. Nedoporučujeme využít služeb plážových nabízečů, kteří se vás snaží za každou cenu okrást. Klidně vám prodají neexistující službu. Zjistěte si nejdříve, co vám nabízí vaše česká cestovka, to je totiž záruka toho, že dostanete, co jste si objednali. Ceny veškerých nabízených služeb jsou vystupňovány na maximum, protože ruská klientela je ochotna zaplatit první byť nesmyslnou cenu. Např. 35 dolarů za 10min jízdy na koni. Jediné co mohu doporučit, je služby health centra, jejichž služby jsou na vysoké úrovni, ale i tady smlouvejte o ceně.

Hodnocení personálu hotelu

"NEJSEM RUS" - nejdůležitější věta vašeho pobytu. Zdůrazňujte to pořád a všude, rychle si vás zapamatují a služby pro vás se o 100% zlepší. Personál reaguje velice kladně a sám uvítá, pokud nemusí mluvit rusky. Personál celého komplexu se k nám choval slušně a s nikým jsme neměli žádný problém. Celou dobu jsme těžili z toho, že jsme Češi.

Celkový dojem, přístup personálu

Přes veškerou snahu zaměstnanců hotelu, je postup ruské devastace rychlejší než schopnost obnovy hotelu. Po rozhovoru s generálním manažerem hotelu, je tento na pokraji vybydlení. Personál každým dnem hromadně odchází, což se projevuje na kvalitě už tak špatných služeb. Největší chybou asi bude, že hotel nepatří do sítě známých hotelů (Hilton, Albatros, Grand, Sunrise...) a má pouze jednoho majitele, kterému jde jen o rychlý výdělek - a proto je hotel z 95% obsazen Rusi, což se v našich CK nedozvíte. Pokud chcete jet do *** hotelu a nevadí vám ruské prostředí, využijte služeb hotelu Golden 5. Za co má tento hotel další dvě hvězdy jsme do dnes nepochopili. Nepatříme mezi náročné klienty, Hurghadu jsme navštívili už po desáté, vystřídalï jsme i několik hotelů, avšak toto předčilo veškerá naše očekávání. Jsme pohodoví cestovatelé a dovolenou jsme si zkazit nenechali, naopak máme mnoho nezapomenutelných zážitků. Tento hotel nás už rozhodně nikdy neuvidí.

Fotogalerie

Další recenze hotelu