A | B | C | D | E | F | G | H | CH | I | J | K | L | M | N | O | P | R | S | T | U | V | W | Z

Egypt

Hodnocení ubytování

Vybavení pokojů starší, ale kvůli tomu jsme nejeli, ubytovali nás hned poté, co jsme jim k pasům přidali také "všimné", pokoje sice uklízeli pravidelně, ale v přízemním pokoji měli naši spolucestující problém s opravdu velkým počtem mravenců spíše megamravenců. Není sušák na ručníky, plavky ap. tak si vezměte kousek šňůry a kolíčky. Úklid pokojů v pohodě, doplnění minibaru, vody taky.

Hodnocení stravy

Sice jsme hlady neumřeli, ale pokud srovnám s jinými dříve navštívenými hotely, nic co by nasvědčovalo 5ti hvězdičkám. Maso tuhé, odpolední občerstvení denně hranolky a miniburgery nebo párky nebo játra. Největším problémem je však boj o stůl, když najdete volný musíte najít někoho kdo vám ho prostře a dá příbory. Na malé lžičky př. u oběda ke kávě či zákusku zapomeňte. Připravte se na bojové postavení při výběru jídla, rusky mluvící hosté, opravdu nemají vychování a navíc se zřejmě bojí, že na ně nezbyde, to že si vrství na talíře vše do pyramidy, bez ohledu na složení by nevadilo, pokud by přitom nešlapali po nohách či nestrkali do jiných, děti nevyjímaje.

Hodnocení hotelu, pláže, okolí

Okolí pěkné, horší přístup ke korálům, ale dá se, na pláži problémy s rusky mluvícími turisty, kteří si "zaručníkují, event. jinak spojí několik lehátek ke slunečníkům, takže v podstatě žádné lehátko nikdy není volné. Totéž platí u bazénu, je to pod úroveň, ale musíte se brzy naučit totéž, jinak nemáte šanci a zvláštností hotelu je, že molitanové matrace na lehátka si musíte taky vyžádat. Návod: zajdete za někým z personálu, dáte mu bakšiš a on buď sám nebo někoho pošle a vezme molitan od někoho, kdo buď dal míň nebo nic a dá ho vám. Opravdu "důstojné".

Hodnocení personálu hotelu

Bez bakšiše ignorace, s bakšišem menší. Příklad: objednáte vodu, bílé víno, pivo. za 10 min. donese pivo a 2 červ. vína, vodu ne. Poprosíte znovu o vodu a pokud by šlo bílé víno, ale hlavně vodu, je pro malou vnučku. Donese koktejl pro malou asi za 15 min. Takže vodu si přinesete, koktejl odložíte a zkoušíte být v klidu, když prochází po hodině připomenete bílé víno. Pošle kamaráda a ten přinese červené i přesto, že jste mu u vedlešího stolu ukázali jak vypadá. Po reakci, že to opět není ono začne nadávat samozřejmě arabsky a společně s kolegou na sebe pokřikují nějaké naražky na náš stůl. Nevím co by udělali jiní, my jsme si po 4 dnech docela děsné dovolené (navíc bylo i opravdu studené počasí - za to v hotelu opravdu nemohli) nechali zavolat ředitele. ten nás vyslechl, omluvil se s tím, že už se to nebude opakovat. Pravdou je, že jsme ho v dalších dnech často viděli, jak personál kontroluje. Našeho "obsluhovatele" s kolegou posměváčkem sme již v hotelu neviděli, buď měli volno nebo jim odebrali modrá trička definitivně, ale jim podobných zůstalo dost. Skvělá je parta animátorů, opravdu profesionálové na svém místě, jen pokud budete chtít přes den půjčit nejaké sport. vybavení tak od 11.00-13.00 a pak od 16.00-18.00.

Celkový dojem, přístup personálu

Nedoporučuji, obzvláště těm, kteří navštívili hotely Arabia nebo Bel Air, my jsme jeli spec. do sítě Azur, jen jsme chtěli změnu a čekali jsme, že to může být jen lepší, ale opravdu veliké zklamání. Možná tento hotel opravdu byl kdysi skvělý, ale na kvalitě ztratil zejména převahou rusky mluvících hostů, kteří se opravdu chovají hrozně ve všech směrech. Obsluze se nedivím, že jejich chování má dost, ale bohužel to odnesou i jiní.

Fotogalerie

Další recenze hotelu