A | B | C | D | E | F | G | H | CH | I | J | K | L | M | N | O | P | R | S | T | U | V | W | Z

Egypt

Royal Azur 5* - Zklamání

Hodnocení ubytování

Dostali jsme pokoj 1030 v levém křídle v přízemí s výhledem mimo hlavní areál což nám vyhovovalo, vybavení naprosto standartní, přistýlka dodána okamžitě. Televizor obyčejný starý, klimatizace fungovala bez problémů. Nápoje do lednice byly doplňovány docela včas. Úklid pokoje každý den ale velmi pomalu, některý den nebylo uklizeno ještě v 16.00 hodin, jindy zůstala běžící lednice zcela otevřena.

Hodnocení stravy

Jídlo bylo chutné ale proti jiným hotelům Azur resort v Hurghadě málo pestré, červený meloun nebo datle 1x týdně. Papriky jsem neviděl za celý pobyt. Maso a sladké dorty velmi chutné, polévky opět nezklamaly. Co však totálně propadlo byla organizace stravování při snídaních, obědech a nejvíce u večeří. Snídaně - stoly nejsou prostřené, chybí příbory, malé lžičky, hrnečky, nejsou místa k sezení, všude neskutečný chaos a zmatek, o skleničky na nápoje se vede boj, kafé automat je často nefunkční, Lidé stojí fronty, tu chybí mléko, tu talíře och co ještě dodat. Obědy na pláži - opět neprostřené stoly plné špinavého nádoby se zbytky jídel, prostírání se ani nevyměňuje, jsme rádi, že si ve třech můžeme sednout, sami si nosíme příbory i nápoje. Začíná boj o talíře, zejména talířu je nedostatek, Na pizzy hranolky a maso se čekají fronty. Na plážovém baru, který zásobuje pitím celou pláž i právě obědvající často chybí pivo, cola, často není voda Hrnky na kávu nejsou. Automat na kávu nefunkční. Večeře - něco jako, že by Vás uvedl obsluhující ke stolu zde neplatí, prázdný stůl je jen se špinavým nádobím a prostřením, příbory si hosté sami shánějí ve skříňkách pro obsluhující personál. Po zemi se tu a tam válí příbory, slupky od melounů, kosti, rýže a jiné zbytky jídla. Nejsou talíře, malé ani velké, každý bojuje aby něco pro svou rodinu utrhnul. Toto je realita 5* hotelu v Egyptě.

Hodnocení hotelu, pláže, okolí

Pláž a okolí jsou krásné, šnorchlování z ostrůvku sousedního hotelu je nádherné a to zejména při bezvětří. Počet lehátek a slunečníků je dostatečný, koupání nádherné. Počet barů je pro hotel nedostatečný, 1x u bazénu -věčné fronty, jednou nejsou nápoje jednou kelímky. Plážový bar kapacitně nestačí, obsluhující ani neznají názvy nápojů. V lobby baru nevedou nápojový lístek, obsluha nápoje neroznáší, opět čekáte fronty.

Hodnocení personálu hotelu

Ochotný, vstřícný ale nestíhá, nemůže v tomto počtu obsloužit takto velké množství hostů.

Celkový dojem, přístup personálu

V Egyptě jsme byli již po šesté, tento hotel je co se týče služeb hostům absolutní propadák, vinu dávám managementu. Některý den nám nebylo umožněno čerpat placené služby all inclusive. Po reklamaci stav zůstává stejný. Delegátka CK sdělila, že v oblasti Makadi Bay se letos služby zhoršili všude.

Fotogalerie

Další recenze hotelu