A | B | C | D | E | F | G | H | CH | I | J | K | L | M | N | O | P | R | S | T | U | V | W | Z

Egypt

Sand Beach 3* - Hrůza v hotelu Sand Beach

Hodnocení ubytování

Svou recenzí asi zklamu ty, kteří jsou z níže uvedených recenzí nadšeni a myslí si, že vybrat si tento hotel je dobrá volba. Než jsem si tento hotel u cestovní agentury Ancora objednal, tak jsem si tyto recenze přečetl a myslel jsem si, že za cenu 15 000 Kč to je dobrá volba. Po dovolené strávené v tomto hotelu jsem přesvědčen, že hotel tohoto typu není vhodný pro evropské turisty a že by cestovní kancelář Ancora měla přestat tento hotel nabízet našim občanům nebo přinejmenším zájemce pravdivě informovat o situaci v tomto hotelu před zaplacením dovolené. My jsme měli smůlu, že v měsíci únoru, kdy jsme si tuto dovolenou objednávali byl tento hotel označen jako 3+ no a v době, kdy jsme v něm trávili dovolenou k našemu velkému překvapení :o) jim jednu hvězdičku vzali. Mrzí mě, že jim tu hvězdičku nevzali dřív, protože by jsme si pak tento hotel nevybrali. Vybírali jsme totiž pouze z tří hvězdičkových hotelů. První šok nás čekal už po vstupu do hotelu. Smrad, který nás přivítal už na recepci nás docela zmrazil, aby jsme neměli šanci se z tohoto šoku vzpamatovat, zavedli nás na náš první pokoj. No pokoj je nadnesený výraz, vězeňská cela je taky ještě moc květnatý název. Chlívek, jo, to je to správné označení této místnosti. Už cesta, kterou nás k této místnosti vedli byla úžasná. Zavedli nás za hotelový komplex, tam byla dvoumetrová betonová stěna a mysleli jsme, že nás vedou někam na skrytou popravu (opravdu na nás tyto prostory tak působily). Pak nám tedy ukázali náš luxusní pokoj za 15 000 Kč (all inclusive). To byl hnus. Dovnitř této místnosti jsem se neopovážil ani vstoupit. Smrad, plíseň a celková úroveň tohoto pokoje nemá opravdu nic společného s pokojem, v kterém by se chtěl Evropan uskromnit (před příjezdem do tohoto hotelu jsme si říkali, že nepotřebujeme žádný luxus, vždyť stejně na pokoji strávíme minimum času, no ale že by jsme se měli uskromnit až natolik nás ani ve snu nenapadlo). Po naší zhnusené reakci (a také po slovech mé přítelkyně, že jim dá klidně i 10 dolarů hlavně ať nám dají lepší pokoj) nám okamžitě začali nabízet jiný pokoj. Nově nabízený pokoj už nebyl v bungalovech, ale přímo v hotelové budově. Už to bylo lepší, ale říkal jsem si že za příplatek 10 dolarů se z nich pokusím vyrazit ještě lepší pokoj. Povedlo se a třetí pokoj, který nám nabídli jsme přijali. To už jsme byli po 15 min. od příjezdu o 15 dolarů lehčí (10 za pokoj a 5 za odnesení kufrů). Tento pokoj už aspoň trochu připomínal místnost, v které jsme se už mohli uskromnit. Měli jsme už dokonce i malý balkónek s výhledem na moře, průměrnou koupelnu s WC a dokonce i fungující klimatizaci (naštěstí vydržela fungovat po celou dobu naší dovolené). Takže prvotní šok byl za námi a říkali jsme si, že teď už to bude všechno fajn. Bohužel nebylo. Požádali jsme uklizeče, aby zařídil opravu neodtékajícího umyvadla. Jeho odpověď byla 5 dolarů. Po tom co jsem na něho vyvalil oči a zvýšil hlas řekl 1 dolar. To jsem byl ochoten zaplatit za tuto rádoby opravu.

Hodnocení stravy

Strava v tomto hotelu byla ucházející. Nebyl to žádný luxus ani přepych, ale netrpěli jsme hlady. Pestrost a nabídka stravy byla opravdu minimální (výběr ze dvou druhů masa a ze dvou příloh v době, kdy byl hotel jen částečně obsazen, v době kdy byl více obsazen se tato nabídka asi zdvojnásobila). Z ovoce byl buď vodní meloun nebo hroznové víno (nikdy současně) a to byla veškerá pestrost ovoce. Se zeleninou to bylo trochu lepší. Byl výběr asi z pěti druhů zeleniny (rajčata, paprika, olivy, případně nějaký zeleninový salát). Dortů a zákusků bylo dost a byly chutné. Musím, ale zklamat ty, kteří jsou zvyklí, že při all inclusive jsou během celého dne takzvané svačinky na pláži. Tuto službu tento hotel neposkytuje. Takže to je v podstatě plná penze s nápoji během dne zdarma. Co se týká kultury stolování to už bylo horší. Na celém hotelu je poznat, že už nějaký ten pátek stojí, ale nejvíce jsme to vnímali právě v jídelně. Staré značně ušmudlané, roztrhané, snad i propálené židle věčně znečištěné drobky od předešlého jídla působily dost odpudivě. Číšníci (až na čestné výjimky) mají pocit, že jsou placeni za konverzaci s hosty (ostatně jako veškerý personál hotelu), ale základní povinnosti číšníka jako je právě udržování přijatelné kultury stolování si má asi host podle nich obstarat sám. Jejich jediná činnost spočívala v tom, že jakmile jsme dojedli tak nám odnesli talíř. Bohužel tak základní informace jakou je překřížený příbor jim nic neříká, takže mi někdy odnesli nedojedenou porci (když jsme se šli postavit do řady na nápoje) a jindy nám tam zavazely talíře, které obsahovaly jídlo, které jsme už nechtěli jíst. Čekání na nápoje (ať v jídelně nebo v plážovém baru) by mohlo být samostatnou kapitolou. Na snídani to bylo fajn nejdříve jsme si vystáli frontu na asi dvojdecovou plastovou skleničku a pak už jsme si mohli vesele chodit sami čepovat dva druhy džusu. To bylo fajn (když pominu to čekání na prázdnou skleničku, kterou mi milostivě číšník za barem po vystání fronty podá). Tím však veškeré fajn co se týká snídaňových nápojů končí. Čekání na kávu a čaj bylo opět někdy nekonečné. Pak jsme si už tyto nápoje (pokud byly v konvicích za barem uvařené) raději nalévali sami. Problém nastal ve chvíli kdy byl hotel z velké části obsazen domorodci, kteří nás bez problémů předbíhali a to nejen ve frontě na nápoje, ale i na jídlo. No a čekání na nápoje v plážovém baru bylo stejně úžasné. Brzy jsme pochopili, že nemáme vracet jednou vydanou sklenici, ale že s ní máme chodit až pro další nápoj, protože jinak se nám může stát, že už nebudou žádné sklenice a budeme bez pití. Kdo jste zvyklí že součástí all inclusive je denní dávka balené vody, tak v tomto hotelu na to zapomeňte. Není to zde součástí all inclusive.

Hodnocení hotelu, pláže, okolí

Tento hotel si také plete pojem mezi hotelem a veřejným koupalištěm. Když už pominu to že se klientela ze 70% skládala z Egypťanů tak úplně zarážející je to, že obyvatelé Hurghady si dělali z naší hotelové pláže veřejné koupaliště za nadšeného souhlasu zaměstnanců hotelu, kteří od těchto místních vybírali za toto koupání peníze. Místní v deset hodin přišli a v pět večer odcházeli. Celý den se váleli kolem bazénu ve vstupu do moře si udělali hloučky a byl problém se někdy dostat i do moře. (Hotel má malou pláž o kterou se dělí s vedlejším hotelem.) No a úplná bomba byla, že v tom v čem přišli v tom se taky koupali, takže hlavně v bazénu to byla špica, když jsme je tam v těch jejich hábitech viděli tak jsme se raději v bazénu vůbec nekoupali. Takže kdo si myslíte, že se v tomto hotelu vykoupete v bazénu, tak se na tuto společnost připravte. Pokud si taky uvědomím jak celníci přísně dbají na to, aby si nikdo nevyvezl mušle nebo korál (což je samozřejmě chvályhodné) je pro mě o to víc zarážející jak si sami místní toto nádherné moře znečisťují. Veškerý odpad (obaly od jídla, pití, cigaret atd.) rozhazují kolem sebe na zem a vítr to samozřejmě uklidí do moře. Takže při šnorchlování vidíte kromě nádherných korálů a ryb spoustu tohoto odpadu. Dřevěné lehátka na pláži-jedním slovem děs. Některé si pomalu už ani nepamatovaly, že byly kdysi natřené, spousta z nich byla polorozpadlá a člověk si měl strach na ně lehnout. No a molitany na tyto lehátka taky nic moc. Některé opět roztrhané špinavé z předešlého dne. První den nám tyto molitany donesl na lehátko personál, ale když za tuto dřinu nic nedostal, tak už jsme si je museli nosit sami. Někdy do vzdálenosti i 100 metrů. No a když jsme si pak zašli na oběd a pak jsme se na tyto lehátka chtěli vrátit, už byly samozřejmě obsazeny a museli jsme si molitany donést znovu. Úžasný je taky systém vydávaní ručníků na pláži. Hned první den jsme dostali kartičku, kterou jsme vždy vyměnili za ručníky. Že byly opět špinavé a roztrhané, už snad nemusím ani psát. Nechat tyto ručníky bez dozoru na pláži bylo značně nebezpečné, protože ručníky byly pouze součástí all inclusive, ale né všichni hosté měli zaplaceno toto all inclusive a místní co přišli na veřejné koupání už na ně samozřejmě neměli nárok vůbec. To jim ale vůbec nevadilo a neváhali si půjčit ručník, který zůstal bez dozoru. Potom co jsme viděli asi 70 letou Rusku jak se přetahuje s asi 18 letou Egypťankou o ručník tak nám došlo, že si tady budeme muset hlídat i debilní špinavé, roztrhané ručníky.

Hodnocení personálu hotelu

Personál bez bakšiše, pracoval rychlostí lenochoda a to ten je protinim ještě rychlý jako blesk.

Celkový dojem, přístup personálu

Z dovolené jsme se vrátili před dvěma měsíci takže dneska už největší nasrá.. ze mě vypršelo. Kdybych tuto recenzi psal hned po návratu tak bych ji musel asi propípat :o). Závěrem této recenze chci znovu všechny varovat před tímto hotelem ať si zbytečně nezkazíte dovolenou a cestovní kancelář Ancoru bych požádal ať zváží, zda bude tento hotel (a jemu podobné) dále nabízet našim občanům.

Fotogalerie

Další recenze hotelu

super Tina   11.10.2010
Sand Beach Jarda 37   03.07.2010
SUPER DOVOLENÁ Mili   28.12.2009
Spokojenost Konja   22.12.2009
naševelká spokojenost M.M.   12.11.2009
spokojenost lenda   23.08.2009
děs a hrůza skrblik   23.05.2009
Pro nenáročné Milan Kofránek   04.10.2008