Hotel se nachází přímo u písečné pláže. Téměř každý pokoj je myslím s pěkným výhledem na bazén či moře, protože hotel je postaven do tvaru U. První den jsme sice byli ubytovaní v pokoji, který měl koupelnu přes chodbu, ale hned druhý den bylo vše vysvětleno (nedostatek pokojů) a naprosto bez problémů nám pokoj vyměnili - personál velice ochotný, vše samozřejmě BEZ úplatku. Pokoj s krásným výhledem jako z katalogu - na bazén i na moře. Vybavení pokoje i koupelny v pořádku. Na pokoji minibar za poplatek, jediné mínus vidím v tom, že na pokoji se nedává lahev vody zdarma, ale jinak naprostá spokojenost.

Stravě se nedá nic vytknout. Jídla byl dostatek, pravidelně ho doplňovali. Normální člověk si určitě vybere každý den. Nepodává se vepřové maso, což je ale v této zemi naprosto běžné.

Pláž je písečná, ale poněkud malá na plnou kapacitu hotelu. Je třeba si trochu přivstat a zabrat místo na pláži, jinak ho najdete jen se štěstím. Lehátka i ručníky zdarma. Moře je čisté s pozvolným vstupem, jen se tu vyskytují medúzky, které ale nežahají a není třeba se jich v žádném případě bát. Co se týče korálů nemohu hodnotit. Bazény jsou zde dva, oba dva udržované.

Jak jsem již psala, personál je velice milý, usměvavý, ochotný a vstřícný. Nebyl žádný problém. Animační programy každý den - od aqua arobicu až základů latinských tanců konče. Večer posezení s živým zpěvákem nebo výborným DJ na druhé scéně, který dělá skvělou show.

Celkový dojem hotelu je perfektní. Není mu co vytknout. Jediná věc která nám vadila byla ta, že vodní dýmka se nepodávala v areálu hotelu, ale až v caffee baru přes ulici - zde ale nebyla moc dobrá. Před hotelem najdete jen pár obchůdků a lékárnu, takže se určitě vyplatí zajet si do centra Hurghády - hotelové taxi 10Euro tam i zpět. Vřele tento hotel doporučuji a není v žádném případě nutné se ho obávat.