A | B | C | D | E | F | G | H | CH | I | J | K | L | M | N | O | P | R | S | T | U | V | W | Z

Egypt

Hodnocení ubytování

Ubytování celkem slušný, když zapomenu na pár "maličkostí": tři dny jsem se doprošoval o svůj zaplacený rodinný pokoj - do té doby ubytování v jednom pokoji s dvěmi přistýlkami a výhledem na 2m vzdálený velmi hlučný a smrdutý kuchyňský větrák, po té ubytování v pokoji kde nešel zavírat jeden záchod a jeden balkon a pod okny byla každý den do 02.00 diskotéka.

Hodnocení stravy

Fádní, víceméně nepoživatelné, katastrofální nedostatek ovoce, takže k jídlu zbýval pouze ledový salát a olivy, nebo zákusky. Ty ale byly již většinou jinými rekranti "očesány" o ovoce. I přes zaplacené allinclusive jsme druhou část pobytu jezdili taxíkem na jídlo do Hurghady, tam bylo jídlo vždy dobré, na výletech pořádaných CK taky. Mimo to, jídelna je tam malá, takže se běžně čeká 10 - 15 minut fronta na volné místo u stolu, na hrnek, příbory, atd.!!!

Hodnocení hotelu, pláže, okolí

Okolo hotelu je širokodaleko pouze poušť a jedna stavba, takže na procházky jedině po areálu hotelu nebo cca 35km taxikem do Hurghady. Areál je hezky upravený - zahrada s kaskádami a s bazény (hloubka 30 - 40cm). Vyhřívaný bazén pouze jeden, velikost tak 10x4x0,9m a má 22 - 25 stupňů!! Pláž špatná. Úzký pruh písku před mořem, pak již jen korál na který vás nenechá personál hotelu vstoupit. Přístup do moře je tedy pouze přes malé molo rovnou do cca 1,5 - 2m hloubky. Tenisové kurty, které jsou součástí allinclusive, nejsou k dispozici, je na nich postaven veliký stan na animační programy.

Hodnocení personálu hotelu

Personál hotelu je, až na vzácné vyjímky, velmi neochotný. Vše je problém. Např. během našeho pobytu bylo chladněji, klimatizace netopí, takže jsme požádali o další deky a po mnoha urgencích jsme je dostali až po pěti dnech a to ještě dvě místo čtyř, o naplnění minibaru jsme žádali marně, nestihli to do konce našeho pobytu. Podotýkám, že se nejednalo o problémy vzniklé jazykovou barierou, ani delegátka je k ničemu "nedokopala"!!

Celkový dojem, přístup personálu

Jak se nám nakonec podařilo zjistit, hotel v nedávné době změnil majitele a německé vedení, které tam do té doby hotel řídilo, odešlo a bylo vystřídáno místními. Tato změna má katastrofální dopad na poskytované služby a hotel teď odpovídá tak 2-3* místo deklarovaných 5*!! CK to vědí, ale vzhledem k uzavřeným smlouvám tam dále klienty posílají, aby dostáli svých závazkům a zkoušejí co si klienti nechají líbit. Delegáti všech CK tento hotel nesnášejí, poněvadž se samozřejmě klienti "vrhají" na ně a žádají poskytnutí zaplaceného servisu, který však není hotel v současnosti schopen poskytnout.

Fotogalerie

Další recenze hotelu