A | B | C | D | E | F | G | H | CH | I | J | K | L | M | N | O | P | R | S | T | U | V | W | Z

Egypt

Sunny Days el Palacio 5* - \"Nejhorší hotel ve kterém jsem byl\"

Hodnocení ubytování

Pokoje už toho hodně pamatují a podle toho taky vypadají. Vše už je dost opotřebováno. Největší potíže byly v koupelně. Neustále se ucpával odpad umyvadla a záchodu, vana byla v pohodě. V určitou dobu bylo sprchování velký problém, protože kolísal tlak vody a to jsme byli ubytováni v přízemí. Na pokoji bylo uklízeno obstojně nebyl však doplňován toaletní papír, ten jsme sháněli od uklízečů, v recepci, nebo v zoufalství prostřednictvím sms delegátce. Bakšiš na úroveň úklidu neměl vliv, dokonce nám uklízeč během úklidu poté co dostal 1 Euro ještě kradl ze skříně, stejně tak i na dalším pokoji. To je případ o kterém víme, protože se odehrál v české komunitě a byl vyšetřován hotelovou ochrankou. Vše bylo urovnáno a uklízeč byl propuštěn. Od toho dne jsme byli daleko opatrnější, a co se nevešlo do trezoru bylo zamčeno v kufrech. Na rozdíl od jiných pokojů jsme neměli problémy s klimatizací, pracovala jak měla.

Hodnocení stravy

Strava ničím nevybočovala z egyptského průměru. Snídaně omelety, müsli, luštěniny 1 druh sýra a salámu. Obědy a večeře stejně kořeněná jídla v omáčkách, která by bez popisků nebylo možno identifikovat, pečená drůbež a hovězí, těstoviny pečené a vařené. Zelenina a omezený sortiment ovoce, zákusky. Největší problém byl s nepořádkem v restauraci. Stoly zůstávaly dlouho neuklizené po odchodu strávníků. Poměr byl někdy i 1:1 s obsazenými stoly. Po vyčkání na úklid stolu nastal další problém, nebylo v restauraci dost inventáře a to talířů,příborů i skla. Tak jsme si museli vyčkat frontu na talíře průměr čekání byl 15 minut, pak se vše opakovalo u kávy a čaje nebo nealko nápojů. Takže když jsme chtěli něco připíjet k jídlu, tak nám jídlo vystydlo. Při snídaních bylo např. k vidění jak otrlí mažou máslo na pečivo vidličkou, nebo míchají si kávu nožem podle toho který kus příboru právě sehnali. I tak byl každý 2. talíř špinavý a na příbory a sklo se podíval pouze jednou proti světlu. Vícekrát jsem nenašel odvahu a raději se zapřel a jedl bez zkoumání čistoty.

Hodnocení hotelu, pláže, okolí

Hotel má nádherné okolí. Z jedné strany moře s korály plné ryb, není moc vhodné na koupání, protože hloubka se pohybuje mezi koleny a pasem podle fáze přílivu. Uprostřed hotelu je laguna hluboká až 7 metrů a tam jsme se jako plavci zdržovali. Pokud nefoukal prudký vítr, který nahnal do vody spoustu nepořádku, který tam vydržel i den, než ho někdo vytáhl, bylo koupání v laguně příjemné. Na koupání v bazénu jsme nenašli odvahu, protože i v místě 50 cm hloubkou byla voda tak kalná, že nebylo vidět na dno. Pláže byly každý den udržovány v čistotě, byl i dostatek lehátek, slunečníků a osušek. Byl ale začátek června a sezóna za dveřmi. Po opuštění hotelu se člověk ocitá v realitě. Ulice plná špíny a odpadků o kousek dál k centru vybydlený hotel připomínající sídliště Chánov.

Hodnocení personálu hotelu

Na příjemný a přátelský personál, který jsem znal z posledních návštěv Egypta jsem honem zapomněl. Byl tu taky,ale i laxní a otrávený. Na plážových barech nedodržoval otvírací dobu a někdy neoplýval ochotou. V restauraci taky nebyl dvakrát ochotný. Korunu všemu dodával manažer stravování, seladon po sezóně, který se jen producíroval mezi stoly a nepořádek okolo neviděl. Ještě je potřeba zmínit otravné poskytovatelé služeb, kteří na pláži nedali chvilku pokoj a taky kulturní večery, jejichž scénky plné sovětského humoru musely každému krom národu z východu připadat primitivní až urážlivé. Není se čemu divit o zábavu se staral animátor Saša. Byl jsem již v Egyptě vícekrát a pouze v tomto hotelu jsem se setkal s tím, že nechtěli Eura v mincích, dvakrát jsem se ptal na možnost placení Eurem a pokaždé jsem byl dopředu upozorněn, že přijmou pouze papírové. V jiných hotelích jsem tento problém neměl, tak i v centru Hurghady rádi vzali Eura v mincích. Tak jsem se držel zásady, kdo nechce mé mince, nechce mé peníze. V den odjezdu jsem si vzal v lobby pivo a šel odevzdat klíče od pokoje a v klidu popíjel svůj nápoj. Jeden arogantní snaživec z personálu však dorazil k mému stolu a trval na zaplacení nápoje, nebo okamžitém odnesení sklenice. Přesto, že jsem mu asi 4x vysvětlil anglicky, že jsem si nápoj odebral ještě v době čerpání all inclusive, trval stále na svém. Já už jsem tomuto tlak nevydržel odolávat, nápoj mu vylil k nohám a odešel si okamžitě stěžovat do recepce. Tam uznali moji stížnost jako oprávněnou a s omluvou mi donesli nový nápoj. Tato příhoda je také nehodna hotelu, který si myslí, že splňuje kategorii 4*.

Celkový dojem, přístup personálu

Hotel už má své slunné dny za sebou a tak klame názvem. O stavu hotelu vypovídá i nehoda, která se stala během našeho pobytu, kdy se z galérie zřítila skleněná výplň zábradlí, která naštěstí zranila pouze ženu odraženým sklem od země. Nedoporučuji tento hotel navštívit, Nebudete již chtít tuto destinaci navštívit.

Fotogalerie

Další recenze hotelu